Campagne management voor maximaal klantcontact.
Het huidige consumentengedrag is niet te vergelijken met jaren geleden. Het oriëntatie- en koopgedrag verandert voortdurend. Maar inmiddels is het aankoopproces van een consument inzichtelijk. Dit maakt het mogelijk om consument te benaderen, op basis van inzichten uit data. Deze data-driven benadering staat centraal binnen G2G. Dat betekent dat we omnichannel campagnes optuigen, maar ook inspelen op individueel gedrag van de consument.
Experts in online mediakanalen.
Onze klanten bevinden zich in internationale afzetgebieden en alloceren grote budgetten aan online marketing om groei te realiseren. De online marketeers halen het maximale resultaat uit de online campagnes. Kennis van Google en Facebook is cruciaal, maar ook van affiliate netwerken en e-mail marketing. Door slim gebruik te maken van design en communicatie maximaliseren we het effect van onze campagnes. Natuurlijk combineren we de psychologische know-how van Kahneman en Cialdini daarin! Het combineren van designprincipes met communicatie en data zorgt in onze beleving voor de beste resultaten.
Bas.
"De klanten zijn ambitieus en wil altijd meer conversies, maar willen daar eigenlijk minder voor betalen. Een groeiwens betekent meer betaald verkeer naar de websites. Het is aan ons, de campagnespecialisten, het juiste verkeer naar de website te brengen. De customer journey en conversie attributie zijn hierbij van groot belang. Targets en doelstellingen schrikken ons niet af, maar geven juist goede energie. Er is geen beter gevoel dan een goed resultaat."
De rol van data.
Door de verscheidenheid aan beschikbare data leren wij de consument steeds beter kennen. Dit stelt ons in staat de klant persoonlijk te benaderen, met relevante advertenties en dynamische content op landingspagina’s. De grootste uitdaging is om de consument een advertentie te laten zien die het best aansluit bij zijn wensen en zijn fase in het aankoopproces, om hem vervolgens te laten landen op de juiste landingspagina.
We worden steeds beter in het combineren van klant- en content inzichten. Onze specialisten spelen een cruciale rol in het geheel. Zij zijn niet alleen verantwoordelijk voor het optimaliseren van de betaalde kanalen, maar ook de eerste die in actie moeten komen wanneer er vreemde afwijkingen in de data worden geconstateerd.
Vacatures.
Web development.
Wij bouwen e-commerce-oplossingen voor een groot netwerk aan websites, gericht op consumer goods. Altijd met als doel: het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads voor onze klanten.
Lees meerCRO.
Niet alleen af en toe een A/B test draaien, maar continue optimaliseren van campagnes, media en de websites. CRO (Conversion Rate Optimization) is veel meer dan dat. Onze specialisten maken klantgedrag inzichtelijk en optimaliseren het pad van bezoek tot aan aankoop.
Lees meerOnline marketing.
Op gebied van online marketing combineren we de kracht van de verschillende online kanalen. Zo gebruiken we emailmarketing om het bereik te vergroten, zetten we social media in om buying reasons duidelijk te maken. Alles om uiteindelijk meer leads te halen. Natuurlijk doen we dat allemaal in eigen huis.
Lees meerMarketing intelligence.
Hoe komt de aankoopbeslissing van een consument tot stand én naar welke informatie is men op zoek. Marketing intelligence is voor ons de basis om te komen tot continue verbeteringen.
Lees meerCampagne management.
Ook de executie steken we data driven in. Multichannel campagnemanagement organiseren we zo efficiënt mogelijk binnen G2G. Onze campagnes richten we met behulp van de laatste tools en technieken op de individuele consument.
Lees meerDatawarehouse.
Eén van onze belangrijkste projecten is het datawarehouse. Hierin combineren we losse data tot één gerelateerd geheel. Dit stelt ons in staat om complexe analyses te doen, de mediamix te verbeteren en klantgedrag te volgen over de diverse websites.
Lees meer