E-commerce-oplossingen waar Google dol op is.
Het webdevelopment team van G2G realiseert websites en e-commerce-oplossingen in meer dan 10 landen. Al onze online oplossingen zijn gericht op consumentenproducten. De door ons ontwikkelde websites hebben altijd als doel: het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads. Gebruiksvriendelijkheid is een must. De websites hebben een modern design dat functioneel en esthetisch is, maar ook technisch goed in elkaar zit. Dat betekent dat ook databeveiliging serieus genomen wordt. Wij testen dit aan de hand van alle laatste, innovatieve technieken. Kortom: websites die Google maar wat graag beloont met hoge rankings.
Beste personeel helpt.
Onze goede resultaten bereiken we door te investeren in tools en technieken. Maar vanzelfsprekend ook door het beste personeel in huis te halen. Onze front- en back-end webdevelopers zorgen dat de websites en het bijbehorende CMS van onze klanten optimaal werken. Onze programmeurs ontwikkelen databases, koppelen deze met die van onze klanten en partners in de markt, en ontwikkelen dashboards en rapportages voor de commerciële teams.
Erik.
"G2G is niet bang om voorop te lopen. Dat maakt het een bedrijf waar je als developer bij wilt horen. Leergierigheid wordt beloond. We werken met een innovatief softwarepakket en met de nieuwste tools. Ondanks dat we verantwoordelijk zijn voor flinke omzetten voel ik alle vrijheid om 'buiten de hokjes' te mogen denken en iets nieuws te proberen. Dat kan bijna niet misgaan; we kunnen immers op voorhand al meten hoe groot de kans op succes is."
Data voor beter sturen.
De mensen die wij in vaste dienst hebben, zijn maar wat blij met ons eigen datawarehouse. Daarmee kunnen zij data driven te werk gaan en continu sturen op statistieken. Een voorbeeld? G2G is actief in 12 verschillende landen, elk met een eigen cultuur en waarden. Omdat wij alle data centraliseren en structureren in ons datawarehouse zien we al gauw de lokaal verschillende behoeftes. Waar het ene land meer is gefocust op assortiment, hangt het andere meer zwaarte aan keurmerken. Per land passen we onze websites daar op aan, wat leidt tot “eenvoudige”maar aanzienlijke conversieverbeteringen.
Vacatures.
Web development.
Wij bouwen e-commerce-oplossingen voor een groot netwerk aan websites, gericht op consumer goods. Altijd met als doel: het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads voor onze klanten.
Lees meerCRO.
Niet alleen af en toe een A/B test draaien, maar continue optimaliseren van campagnes, media en de websites. CRO (Conversion Rate Optimization) is veel meer dan dat. Onze specialisten maken klantgedrag inzichtelijk en optimaliseren het pad van bezoek tot aan aankoop.
Lees meerOnline marketing.
Op gebied van online marketing combineren we de kracht van de verschillende online kanalen. Zo gebruiken we emailmarketing om het bereik te vergroten, zetten we social media in om buying reasons duidelijk te maken. Alles om uiteindelijk meer leads te halen. Natuurlijk doen we dat allemaal in eigen huis.
Lees meerMarketing intelligence.
Hoe komt de aankoopbeslissing van een consument tot stand én naar welke informatie is men op zoek. Marketing intelligence is voor ons de basis om te komen tot continue verbeteringen.
Lees meerCampagne management.
Ook de executie steken we data driven in. Multichannel campagnemanagement organiseren we zo efficiënt mogelijk binnen G2G. Onze campagnes richten we met behulp van de laatste tools en technieken op de individuele consument.
Lees meerDatawarehouse.
Eén van onze belangrijkste projecten is het datawarehouse. Hierin combineren we losse data tot één gerelateerd geheel. Dit stelt ons in staat om complexe analyses te doen, de mediamix te verbeteren en klantgedrag te volgen over de diverse websites.
Lees meer