Onze expertises.
Alles wat we doen begint met onderzoek en meten. Met een team van specialisten richten wij ons op een internationale markt met veel potentie en bijbehorende omzetkansen. We weten hoe we de perfecte marketingstrategie met het juiste concept en design moeten combineren. Hoe we de beste resultaten voor onze klanten behalen. Of hoe we slimme websystemen kunnen ontwikkelen om data te koppelen of te beheren. Kanalen als; Google Adwords, Bing Ads, Taboola, Outbrain, LinkedIn en Facebook hebben geen geheimen voor ons. Wij beheren, optimaliseren en analyseren al onze online activiteiten. We weten wat werkt, en ook wat niet.
Web development.
Wij bouwen e-commerce-oplossingen voor een groot netwerk aan websites, gericht op consumer goods. Altijd met als doel: het genereren van kwalitatief hoogwaardige leads voor onze klanten.
Marketing intelligence.
Hoe komt de aankoopbeslissing van een consument tot stand én naar welke informatie is men op zoek. Marketing intelligence is voor ons de basis om te komen tot continue verbeteringen.
Campagne management.
Ook de campagne executie steken we data driven in. Multichannel campagnemanagement organiseren we zo efficiënt mogelijk binnen G2G. Onze campagnes richten we met behulp van de laatste tools en technieken op de individuele consument. We kijken niet alleen naar de daadwerkelijke lead, maar ook wat de rol van de verschillende micro-conversies zijn in de customer journey.
Online marketing.
Op gebied van online marketing combineren we de kracht van de verschillende online kanalen. Zo gebruiken we emailmarketing om het bereik te vergroten, zetten we social media in om buying reasons duidelijk te maken. Alles om uiteindelijk meer leads te halen. Natuurlijk doen we dat allemaal in eigen huis.
Datawarehouse.
Eén van onze belangrijkste projecten is het datawarehouse. Hierin combineren we losse data tot één gerelateerd geheel. Dit stelt ons in staat om complexe analyses te doen, de mediamix te verbeteren en klantgedrag te volgen over de diverse websites.